2011. 04. 27.

Csajos vállfák

Egy kedves ismerősünknél kislány ikerpár születése közeledik, és valami frappánsat akartam kitalálni ajándékba. Natúr fa gyerekvállfa került a kezembe, volt pár csodaszép szalvétám, így kezdődhetett is a sorozatgyártás, immár nem csak a pici lányoknak! A decoupage - szalvétaragasztásos technikával díszítettem az első és hátsó oldalakat (a fát viszont ezúttal nem alapoztam le, hogy az erek átüssenek a szalvétán), a széleket pedig akrillal festettem be. Ugyanezzel a színnel írtam rá a kis tulajdonosok nevét. Száradás után lelakkoztam (selyemfényű lakkal), legvégül a hátoldalakra szintén a hobbi boltokban kapható állatokat, virágokat ábrázoló kis falapocskákat ragasztottam.
Azt hiszem, Lucának is készítek még párat... ilyen vállfákkal mindjárt nagyobb kedvvel indul az ember rendet rakni a ruhásszekrényben! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése