2011. 05. 04.

Óriás virágok

Az óriás virágok még akkor készültek, amikor Lucát vártam, és a szobáját tervezgettem. Egész falnyi dekorációt képzeltem el. A főbb motívumokat papíron lerajzolgattam, de valójában "élesben" ment az alkotás - a rózsa volt csak a fixpont, és a virágok vezették a kezemet, melyik merre kanyarogjon.
A fűrészporos tapétára akrilt használtam, mert nagyon jól fed, így nem kellett kétszer átfestenem. Alsó rétegként egyszínű duci virágok készültek (ez afféle "árnyjátékos" hatást ad), majd erre festettem a lényeget: a sötétbarna kontúros nagy rózsát, sárga "bogyós" virágokat, bimbókat, leveleket...
Néhány szín is több mint elég, hogy ne legyen túl erőszakos a kép ekkora felületen. Ráadásul erre a pár árnyalatra szépen fel lehet építeni a szoba színvilágát: hangulatos, csajos szoba lett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése