2011. 05. 31.

Romantikus megnyilvánulás

Ez egyööö ...virágállvány. Vagy vendégváró csészetartó... vagy mikor mi!...
Natúr IKEÁ-s hokedlit alapoztam le akrillal, és a lapjára 4 db csempét festettem kitalált motívumokkal (van itt aztán minden, keleties beütés, meg liliom-hatás... ami eszembe jutott). A csempék szilikonos ragasztóval lettek rögzítve, majd közéjük a fugát (a szék más területein használt) padlizsános-barnával megszínezve használtam. Végül (természetesen a csempéket kivéve) az egészet selyemfényű lakkal tettem időtállóvá.
Ebből a székecskéből összesen 3 darab készült más-más színekkel és motívumokkal, de csak ezt tudtam már lefotózni, mert a másik kettőt elajándékoztuk...

A kerámiafestéshez mindenkinek a figyelmébe ajánlom a Made by You-t, rengeteg ötlet és rengeteg kerámia vár!
www.madebyyou.hu


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése