2011. 09. 30.

A fülbevalók új palotája

Már megint a saját kedvemre alkottam, ezúttal az imádott fülbevalóimnak készítettem új lakhelyet, hogy kicsit áttekinthetőbbek legyenek.
Egy natúr fa keretet kaptam elő (a legalapabb IKEÁ-s keretet, még üvege sincs - mindig van itthon pár tartalékban, pl ha hirtelen esetleg ajándékot kell készíteni valakinek, jó alapanyag), amit sötétbarna akrillal lefestettem, és narancssárga ceruzával kis virágmintákat rajzoltam rá. A "kép helyére" puha narancssárga polár anyagot feszítettem ki (ebbe könnyű szurkálni), amit kb 5 centinként odaöltöttem a keret kartonpapír-hátfalához, hogy ne álljon el, és ne húzza le a fülbevalók súlya. Felül egy másfél cm-es csíkot is vágtam külön, hogy a kapcsos fülbevalókat is oda tudja szúrni.
Az egyik polcon kapott helyet. Egész szép képpé vált... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése