2011. 09. 11.

Lampion házilag

Csodaszép rizspapírt találtam itthon régről, és gondoltam, jön az ősz, egy kis "földszínű" hangulatot össze lehetne hozni vele. A fekete teknős, vörös főnix, zöld sárkány és fehér tigris került rá akvarellel, tussal és ceruzával. Kartonból kivágtam négy keretet, erre kasíroztam föl ezeket a rajzokat, és a hosszabb oldalakon zsákvarró tűvel és hímzőfonallal összeöltögettem. Alul a fonalakat hosszúra hagytam, és egy-egy fa gyöngyöt is húztam rá dísznek. Felül pedig a fonalakat egy pontban összekötöttem, ezzel lehet fellógatni a lampiont. Sajnos nem használható mécsessel, de nagyon szép szobadísz, és az alapötlet nagyon jól továbbfejleszthető, akár gyerekszobába mesés témákkal, vagy rajzolás nélkül szalvétaragasztással is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése