2012. 04. 14.

A Vörös szoba álma - dobozon

Ez a munkám már sok éves, de most újragondolva, technikailag jobban felkészülve láttam az újragyártáshoz. Cao Hszüe-csin: A Vörös szoba álma című regényének egy jellemző részletét idéztem a doboz palástján, amit ehhez kapcsolódó tus- és akvarellrajzzal illusztráltam.
A sokszorosítás digitálisan történt: a vékony rétegelt falemezből készült dobozok oldalára printeket illesztettem decoupage technikával, az alját és tetejét pedig -szokásosan- akrillal festettem le, és világos festékbe mártott szivaccsal "puhítottam". Ugyanígy (barna festékes) szivaccsal öregítettem az éleket és az oldalak szélét.
Végül mindent matt lakkal fixáltam.
Használható kisebb füstölők, íróeszközök, mindenféle kincsek tárolására. Megállja a helyét egyedül is, de igazán így szeretem, négyes szettben - így látni az egész "sztorit"...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése