2012. 05. 05.

Játszó-erkély

Elérkezett az erkély ideje!!! Ilyen csodaszép időben vétek a konyhában ebédelni, vacsorázni... Ráadásul ha épp esik, és nem tudunk lemenni a játszótérre, az erkélyen tudjuk tölteni az időt. Így hát kapott egy kis színt a fal: virágokkal, állatokkal találtam ürügyet rá, hogy sok-sok vidám színt használhassak :) A narancssárga háttér-formákat Lucával közösen festettük, így az ő keze nyoma is látható a "nagy műben".
Mivel nem szól örökre a téma, csak akrilt használtam, ami közepesen időtálló. Pár év múlva újra festjük!
Két rattan fotel az egyik sarokban a nagyoknak, piros fa kis asztal kis székekkel Lucusnak - és kész is a szabadidőpark. :)


1 megjegyzés:

  1. AÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ!
    Én is,én is,én is.
    Ezúttal megragadnám az alkalmat,és közzétennék egy hírdetést.

    Keresek:- józanéletü
    - alacsony munkadíjért dolgozó
    - unatkozó anyukát
    erkélydekorálásra.
    Jelentkezni személyesen a Sáfrány utcában lehet.
    Felszerelést biztosítok.
    Vegetáriánus ebéd,illetve vacsora megoldható.
    Várom a kedves jelentkezőket.


    Noémi

    VálaszTörlés